F przeglądaja FB i inne pierdoły w sieci
L: Skarbie, ja jestem bez okularów, ale to wygląda, jakbyś kupowała sobie sukienkę...
poniedziałek, 21 października 2013
czwartek, 17 października 2013
Parapsychologia
F: No weź przestań! Z tobą jak z dzieckiem jest, no autentycznie...
L: Sama jesteś autystycznie!
poniedziałek, 7 października 2013
Świństewka
F: Jak się założy taką nakładkę, to można przedłużyć stosunek o połowę...
L: Ale nie orgazm? Bo przy 30 minutowym można by się zajebać na śmierć.
F: Ale Ty nie masz jeszcze 15 minutowego.
L: Świnie mają.
F: Ale Ty nie ... jesteś aż taką świnią.
L: Ale nie orgazm? Bo przy 30 minutowym można by się zajebać na śmierć.
F: Ale Ty nie masz jeszcze 15 minutowego.
L: Świnie mają.
F: Ale Ty nie ... jesteś aż taką świnią.
Smart Dog
L: Bohunku, do kogo chciałeś napisać SMSa?
F: Może mu komórkę kupisz?
L: Albo oddam mu moją starą... Komórkę.
F: Może mu komórkę kupisz?
L: Albo oddam mu moją starą... Komórkę.
środa, 2 października 2013
Czarodzicielstwo
F: Strasznie trudne jest wychowywanie dzieci... Ja chyba nie chce
L: Ale popatrz jakie mamy ładne dziecko (wskazując na naszego psa)
F: No chyba najładniejsze w całym bloku
L: Taką ma kwadratową mordkę i jest gładkie na główce,,,
F: To chyba po tatusiu...
L: I pierdolnięte zdrowo... po mamusi...
L: Ale popatrz jakie mamy ładne dziecko (wskazując na naszego psa)
F: No chyba najładniejsze w całym bloku
L: Taką ma kwadratową mordkę i jest gładkie na główce,,,
F: To chyba po tatusiu...
L: I pierdolnięte zdrowo... po mamusi...
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)