L: Ale ty ładna jesteś...
F: Po czym wnosisz? Po schodach...
L: Głupia, ale ładna...
wtorek, 8 listopada 2016
Święto zmarłych
F: Nie wiem dlaczego ale kot z psem śpią dziś cały dzień.
L: ... święto zmarłych w końcu.
L: ... święto zmarłych w końcu.
środa, 19 października 2016
Bo owies jest ważny
L, F, N i D razem na kanapie grają w Layers of fear. Rozgrywka bardzo emocjonująca, jednak N i F gadają przy okazji o teorii żywienia koni.
F: No i D, co myślisz o ilości owsa jaką zjada dziennie mój koń?
D: (przerażony wydarzeniami w grze) Ja wiem, że owies jest ważny, ale tu dziecko wypłynęło!
F: No i D, co myślisz o ilości owsa jaką zjada dziennie mój koń?
D: (przerażony wydarzeniami w grze) Ja wiem, że owies jest ważny, ale tu dziecko wypłynęło!
wtorek, 18 października 2016
Telepatia
F: Czytasz mi w myślach i zalałeś herbatkę?
L: Tak, i to bezwiednie...
F: Bezwiednie to się można zesrać...
L: Tak, i to bezwiednie...
F: Bezwiednie to się można zesrać...
poniedziałek, 17 października 2016
wtorek, 5 kwietnia 2016
Romantetycznie
L: Cmok, cmok!
F: Możesz przestać się wydurniać?
L:...myślałem... myślałem, że jestem romantyczny...
F: Możesz przestać się wydurniać?
L:...myślałem... myślałem, że jestem romantyczny...
poniedziałek, 15 lutego 2016
Polityczne oburzenie Lisa
L: Ja nie mogę Cię Szmato słuchać, bo ja staje się przez Ciebie wulgarny!!!
...
L: I jak oni chcą walczyć z alkoholizmem skoro mi tą k*rew puszczają?!? Chcesz piwko?
...
L: Ty nie dziękuj! Raz byś k*rwa przeprosiła!
Lis oglądał przemówienie pani Premier od worka.
...
L: I jak oni chcą walczyć z alkoholizmem skoro mi tą k*rew puszczają?!? Chcesz piwko?
...
L: Ty nie dziękuj! Raz byś k*rwa przeprosiła!
Lis oglądał przemówienie pani Premier od worka.
Amish paradise
L: Teraz to wyglądasz... Jakby Cię ekskomunikowali ze wspólnoty Amiszów dawno temu... I jakbyś się z Sethem za długo zadawała.
środa, 6 stycznia 2016
Przyczyna śmierci
L: To ten aktor nie żyje?
F: Tak
L: A co mu się stało?
F: Umarł
L: Poważnie?... No szok!
F: Tak
L: A co mu się stało?
F: Umarł
L: Poważnie?... No szok!
wtorek, 5 stycznia 2016
poniedziałek, 4 stycznia 2016
Konsumpcja sąsiada
L: Ja mam żonę psychiczną
F: Chyba jebniętą... Twoja żona prawie dzisiaj zjadła sąsiada
L: To dobrze, bo ja go nie trawię
F: Chyba jebniętą... Twoja żona prawie dzisiaj zjadła sąsiada
L: To dobrze, bo ja go nie trawię
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)